[O2] co zrobić ze starą turbiną?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • stevenpp
    Ambiente
    • 2009
    • 153

    [O2] co zrobić ze starą turbiną?

    janek11, przykro mi ale u mnie w menu MaxiDota czegos takiego nie ma
    natomiast w menu VASa było i owszem- tam mi wyłaczyli
  • Maru 123
    RS
    • 2008
    • 4660

    #2
    [O2] co zrobić ze starą turbiną?

    w moim aucie padło a raczej jest na wykończeniu... tzn. nie było spekrakularnej awarii w stylu cały olej poszedł wydechem natomiast auto dymi, bierze olej, turbo świszczy i takie tam.tak czy siak do regeneracji. wstawiam inną suszarkę do siebie a co zrobić ze starą? można to gdzieś oddać/sprzedać? czy po prostu wyrzucić? :roll:
    1.8T AGU L&K

    2.0TDI BKD ELEGANCE

    TOYOTA LAND CRUISER J95

    Komentarz

    • vince123
      Elegance
      • 2009
      • 923

      #3
      Maru 123, wbilem w wszechwiedzace google i oto co znalazlem
      http://www.turbojulita.pl/ ... pisza ze skupuja ,takze mozna sie dowiedziec ile dali by za nia..
      Zamieszczone przez Maru 123
      czy po prostu wyrzucić? :roll:
      ja bym nie wyrzucal, niech lezy gdzies na polce w razie 'W' :wink:
      sprzedam do OI :

      szyby cala lewa strona
      nadkole nowe LP
      kontakt PW

      Komentarz

      • tazunio
        Ambiente
        • 2010
        • 125

        #4
        ewentualnie zregenerować za jakieś przyzwoite pieniądze i opchać z gwarancją rozruchową na Alledrogo...
        *Moje aukcje Allegro:
        https://ssl.allegro.pl/show_user_auc...hp?uid=3879488
        **©kodníkus Ocktábiánus:
        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=33667
        *** Opakowania tekturowe z tektury falistej 3,5 i 7 warstwowej, każdy rodzaj wg normy FEFCO i na indywidualne zamówienie.
        Info na PW i e-mail.

        Komentarz

        • Jeżyk
          Rider
          • 2009
          • 691

          #5
          Maru 123, zregenerować za jakieś przyzwoite pieniądze jak pisze tazunio, i na półeczkę w razie "W" jak pisze vince123 :szeroki_usmiech
          Szerokiej drogi, jakakolwiek by ona nie była.

          Komentarz

          • czmielek
            Drive
            • 2010
            • 76

            #6
            Przyjmę, Mi mozna oddać! Najlepiej po regeneracji! :diabelski_usmiech Oczywiście żart, ja bym puscił za para zł, co by się nie kurzyła na półce, a za kaskę coś wymodził nowego do auta. nie ma co słabszej trzymać bo jak się mocniejsza wysypie to do słabszej nawet nie będziesz chciał wracać.

            Komentarz

            • Mr0czny
              Elegance
              • 2009
              • 948
              • Octavia III (5E3)
              • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

              #7
              Maru 123, musze w tym miejscu przyznac racje koledze czmielek, ... za cholerę nie będziesz chciał wrócić do słabszej turbiny

              Komentarz

              • vince123
                Elegance
                • 2009
                • 923

                #8
                Zamieszczone przez Mr0czny
                za cholerę nie będziesz chciał wrócić do słabszej turbiny
                tak macie racje... ale zawsze jest tak ze jak sie cos popsuje to czlowiek nie ma kasy bo mial jakies wydatki itd ...a z tego co widzialem to suszarki jednak sporo kosztuja... jak to mowia- przezorny zawsze ubezpieczony :wink: no chyba ze w razie 'W' Maru 123, wskoczy na rowerek :diabelski_usmiech
                sprzedam do OI :

                szyby cala lewa strona
                nadkole nowe LP
                kontakt PW

                Komentarz

                • Nabuch
                  Drive
                  • 2009
                  • 65

                  #9
                  Pytanie w jakim jest stanie i po jakim przebiegu...pogadaj z ludźmi od regeneracji turbin . Jak jeszcze nie jest zniszczona to ją regeneruj i spory czas masz spokój a jak już jest stara i zjeżdżona to opchnij bo nie warto trzymać tego na zapas . Włożenie turbiny to nie bułka z masłem żeby je sobie przekładać ot tak. Tak że nawet jakby coś się sypnęło to lepiej zrobić coś jak należy niż później narażać się na koszty i nerwy.Jeżeli zdecydujesz się na regenerację poszukaj koniecznie sprawdzonej firmy bo w tym temacie można powieści pisać... Pozdrawiam

                  Komentarz

                  • Maru 123
                    RS
                    • 2008
                    • 4660

                    #10
                    no dobra więc jeszcze się zastanowię bo mam czas :wink:
                    1.8T AGU L&K

                    2.0TDI BKD ELEGANCE

                    TOYOTA LAND CRUISER J95

                    Komentarz

                    • tomil
                      L&K
                      S_OCP Member
                      • 2008
                      • 1179

                      #11
                      Zamieszczone przez Maru 123
                      no dobra więc jeszcze się zastanowię bo mam czas
                      Turbinka 1749 vc powinna być dobrą bazą do hybrydy- chociażby wstawienie środka od 1749vb jest dobrym rozwiązaniem. Niektórzy polecali karambola do regeneracji (choć byli i tacy co narzekali straszliwie). Chyba lepiej spuścić tak jak jest a nie kombinować i wkładać pieniądze, których później możesz nie odzyskać- sprzedaż regenerowanej czy też hybrydy może nie pójść tak łatwo.
                      It doesn't matter what we're losing
                      It only matters what we're going to find!

                      Komentarz

                      • Octavia2Limited
                        Rider
                        • 2009
                        • 322

                        #12
                        Maru 123:

                        Od kilku dni słysze w swoim aucie bardzo cichutkie świszczenie. Nie mam zielonego pojęcia skąd ten dzwiek dochodzi. Myślałem, że to wina może jakiejś uszczelki w drzwiach. Wszystko odbywa się przy zmianie biegów i w zależności od prędkości.

                        Mam nadzieję, że to nie Turbo :shock: . Poza tym jeżeli chodzi o olej to schodzi całość po około 13-15 tys km.
                        * CHRYSLER 300C "SRT8" 6.1 V8 HEMI (450 KM)
                        * AUDI A3 Sportback 3.2 V6 (250 KM) "RS3"

                        Komentarz

                        • piramida
                          RS
                          • 2009
                          • 12222
                          • Superb III (3V3)

                          #13
                          jak ci schodzi całość? czyli zapala sie kontrolka? turbo jak świszczy to jeszcze nie powód do niepokoju u mnie od roku piszczą turbiny jak nie nowa wieksza to ta mniejsza orginalna i jakos sie juz przyzwyczaiłem.......
                          superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                          poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                          Komentarz

                          • Octavia2Limited
                            Rider
                            • 2009
                            • 322

                            #14
                            Kontrolka nie zapalała się. Bagnet wskazywał poniżej minimum. Jutro sprawdzę jak wygląda stan oleju, który wymieniałem ok. 5 tys km temu.
                            * CHRYSLER 300C "SRT8" 6.1 V8 HEMI (450 KM)
                            * AUDI A3 Sportback 3.2 V6 (250 KM) "RS3"

                            Komentarz

                            Pracuję...